Учнівська рада “Лідер”

 

Толерантність – шлях у суспільство рівних можливостей

Істина, свобода, відповідальність

   Минуло XX століття. Цей період став переломним для всього людства і нашої України. Здобутки попередніх поко­лінь продовжують життя в поколіннях прийдеш­ніх. Вони допомагають, підтримують зберігати найсвятіше — пошану до справи наших батьків, дідів: справу боротьби за Українську державу.

Ми – спадкоємці історичної державницької традиції, архітектори майбутньої країни. Тож нам шукати шляхів до порозуміння, братерської любові і духовного єднання нації.

 

Щоб донести вищесказане до відома учнів  та   з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку ХХІ століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року – лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей,  прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави  було організовано та проведено День Гідності та Свободи «Істина, свобода, відповідальність» під гаслом «Лиш той життя й свободи вартий, хто йде щодня за них у бій».

В рамках дня було організовано та проведено культурно-мистецьку акцію

«У нас єдина держава і ми єдиний народ». Класні колективи 1 – 11 класів  підготували  заклики: вислови видатних людей, присвячені висвітленню подій, пов’язаних з історією українського державотворення, боротьбою українського народу за незалежність та територіальну цілісність.

Учні 1 – 5 класів взяли участь у виставці – конкурсі малюнків  «Державний календар українського покоління гідності». Учасники відобразили знакові для

нашої історії події.

Аналізуючи малюнки, ми дійшли висновку, що Україна,  наче доля, яка випадає раз на віку. Україна –  пісня, яка вічна на цій землі.  Тож ми маємо всі підстави пишатися тим, що наша Батьківщина мала славні періоди історії, справді легендарних героїв. Вона мужньо пережила найважчі випробування і не скорилась.

Перемогу здобули: М. Козак (1 клас), І. Мазанович, А. Леоновець (2 клас).

Класні колективи  6 – 11 класів   підготували фотоматеріали  «Майдан: революція свідомості». Переглядаючи їх,   боляче за нашу прекрасну Україну –  розкішний вінок з рути і барвінку, країну смутку і краси.

Та нашу Батьківщину, нашу Україну зламати не можна. Як птах фенікс вона відроджується із попелу, стає міцнішою, сильнішою.

День гідності та свободи закінчився літературно – музичною міні – композицією «Україна – країна гідності і свободи», яку підготували лідери учнівського самоврядування.

Лідери довели, що державу творити, то значить вірити в свій народ, йти з ним нелегкою дорогою перетворень до розбудови величної вільної України.  Бути українцем – це щиро любити свою державу.

Тож дай, Боже, усім нам, дітям нашим, онукам і правнукам пишатись своєю державою, із гордістю носити ім’я – діти України!

 

 

 

МІСТЕР ШКОЛИ – 2015

qM_p-9cr6Rc EPVMtdN7ias

   Сучасні хлопці… Які вони? Розкуті, відверті, непередбачувані чи навпаки, замкнуті в собі та сором’язливі?

Вони постійно перебувають у русі, підкоряючи вершину за вершиною чи, навпаки, весь свій вільний час проводять за комп’ютером або за кермом улюбленого авто?

Ми звикли думати про хлопців, як про істот з іншої планети. У них свої інтереси, свої мрії і переживання, інший стиль поведінки, інша психологія, що її ми інколи не можемо збагнути.

На щастя, природа влаштувала все правильно. Вона наділила чоловіка фізичною силою і разом з тим дала йому більше можливостей реалізувати себе.

Адже чоловік підкорив собі всі земні істоти, беручи на допомогу неабияку силу та енергію, гострий розум та аналітичність думки.

Усі якості справжнього чоловіка спробували  показати наші мужні, сміливі, впевнені, вродливі, симпатичні, ініціативні юнаки  – учні 7 – 9 класів.

Вродливі, непередбачувані  хлопці  дарували нам свої талант та майстерність, демонстрували свою силу та витривалість, кмітливість, розум, винахідливість та веселу вдачу. Кожен з них був неповторним, особливим, мав хороший настрій, який супроводжувався щирою посмішкою  та дотепністю.

GzLJNYppAOk bNshKvPLf-A

Перемогу здобув і отримав звання «Містер школи – 2015» –  Кисюк Анатолій.

День учня

VVWEcxlMi80

Педагогічний колектив

    Нещодавно в Туменському НВК з метою  створення системи стимулювання  творчого самовдосконалення активу учнівського самоврядування було організовано та проведено День учня.

В цей день учні відчули себе справжніми господарями, дотримуючись принципу творчої діяльності, активності, самодіяльності й самостійності.

Обовязки директора в цей день виконувала голова учнівської ради «Лідер»

О. О. Загура,  заступником директора з навчально – виховної роботи була

Н. О. Дерачиць, заступником директора з виховної роботи – О.О. Полховська.

Кожен з них вміло керував навчально – виховним процесом школи, сприяв створенню у навчальному закладі єдиного колективу учнів і педагогів, атмосфери співпраці, партнерства.

Роль вчителів початкових класів виконували: А. Ю. Карпович, В. М. Улітко,

М. В. Пашкевич, К. М. Прокопчук, В. С. Карпович. Кожна з них реалізувала свій особистісний та творчий потенціал, сприяла  розвитку у молодших школярів відповідальності, почуття колективізму.

Вчителями – предметниками були: М. А. Якубович, М. В. Редзель, І. В. Богельська, В.    Гузич, А. Ю. Кисюк, В. О. Діжурко, Д. А. Бик, О. М. Юдко,

Н. С. Мазанович.

Кожен з вищеназваних вчителів брав участь у розробці рішень, які стосувалися життєдіяльності учнів в цей день.

Проведення дня учня в школі дало змогу нашим учням реалізувати свої соціальні ініціативи, знайти своє місце в громадському житті,

самовдосконалитися та самореалізуватися як особистість.

День Миру

Раніше для нас, українців, мир – це була повсякденна реальність. На вулицях нашої      неньки – України було спокійно, всі діти ходили до школи, посміхалися. Але відбулися різкі зміни, підкралося горе… На Україну напав ворог. І нам, українцям, як ніколи, потрібно усіма силами боротися за мир щоб нам завжди світило тепле, ясне сонечко, щоб небо було завжди чисте та голубе, щоб завжди були посмішки на обличчях у людей.

З метою привернення уваги дітей та молоді до питань збереження миру задля забезпечення стійкого прогресу людства та дотримання принципів гуманності, свободи, добра і поваги 21вересня членами комісії толерантності та духовного розвитку було організовано та проведено День Миру.

Усі учні в цей день одягли вишиванки як оберіг від лихого ока і злих духів, принесли жовто – блакитні кульки – символ єдності країни.

В рамках дня було організовано та проведено презентацію малюнків на асфальті «Мир та злагода на Землі».

 7  8  9  10

  Дошкільнята, учні 1 – 11 класів взяли участь в акції «Ми – за мирне небо на Землі». В рамках акції –  відкрита стіна «Голуб миру»: виготовлення голубів з побажаннями та сподіваннями про мир у світі.

11  12

День закінчився грою – тренінгом «Мир на Землі – це щастя і любов». Тут лідери учнівського самоврядування мали змогу поміркувати над вічними

темами – злагоди і миру поміж людьми, оволоділи  навичками колективної роботи, взаємодопомоги у вирішенні проблем, засвоїли інформацію про мир.

13  14

    Пам’ятаймо, що все починається з нас самих, з нашого душевного стану, вихованості, поведінки, відчуття гармонії з навколишнім світом, з красою довкілля. Бо світ нам дістався надзвичайно прекрасний, чарівний. І треба любити цю диво-природу, захоплюватись і вміти милуватися, переживати, спостерігати і знати, для чого ми прийшли у світ.

А приходить людина для добра і радості. Тому завдання у всіх людей на землі одне — творити добро та  жити у мирі і злагоді з самим собою та людьми.

Тож удосконалюйтесь,  друзі, вчіться робити добро людям і творити добро на землі. Адже все починається з дитинства. Як навчитесь — такими і підете в життя, а воно дуже складне. Тому не будьте чванливі, заздрісні, егоїстичні, а вчіться бути добрими, лагідними, щирими і щедрими. Тоді поміж вас пануватиме мир, злагода, любов і дружба.

Дитина і творчість

Небо – це скатертина, розстелена під зорями, на яку може падати тільки зоряний порох. Між цією намагніченою скатертиною і зорями зводиться людський розум, у якому може відбитися, мов у свічаді  вогняний дощ людської неперевершеності, творчості, таланту. Саме творчість є найвищою формою буття, позаяк серед непотребу і мотлоху життя віднаходить щось дійсно варте уваги, подиву і захоплення.

Творчість – це відтворення краси, а краса знаходить своє втілення  у мистецтві. Вона увіковічує те, що так безжально і безповоротно намагається затерти і вгасити час. Поряд із духовністю творчість є наче верховіття дерева життя, овіяне красою і вічністю.

Чи не найдорожчою і наймилішою барвою життя є творчість і для членів учнівської ради «Лідер», які організували та провели розважальну програму  «Дитина і творчість». Участь взяли учні 2 – 9 класів.

Учасники програми наче зірочки засяяли в сузір”ї під назвою «таланти».  Кожен приніс із собою неоціненний скарб – любов до поетичного слова, музики, хореографії. А ще – доброзичливість у серці, бажання творити та отримати насолоду від спілкування.

Ми маємо пам’ятати, що творчість є важливим поштовхом, щоб талант людини запалав яскравою зіркою, прикрасивши життя. Кожна людина має сама відчути в собі творчі здібності, захотіти  подарувати їх людям. Вона повинна зрозуміти, що їй надана виняткова властивість радувати світ творами своєї душі та хисту.   Отож, живіть, любіть й творіть!

5     6

Учнівська рада: з новими силами до нових ідей

   Життя людини — процес динамічний і суперечливий. Сьогодні в усіх сферах українського суспільства багато проблем, тому кожному із нас треба працювати перш за все над собою – людиною нового типу – активною, толерантною до людей та до самої себе, здатною позитивно ставитися до планети, Батьківщини, родини, духовних цінностей. Така людина зможе повноцінно жити в суспільстві, обрати життєву мету, вчасно зробити правильний вибір, безконфліктно вийти з певної життєвої ситуації.

Життя галопує, шалено змінюється, появляються нові засади та цінності в колі кожного суспільства і більшість старих звичаїв просто затираються. Часами людина не усвідомлює засадничих правил та понять життя в суспільстві або плутається в їх розумінні. Вир сучасності настільки затягує людину в свої тенета, настільки дивує своїми сюрпризами, що людина губиться в сенсі свого перебування в соціумі.

Щоб цьому перешкодити потрібно бути активним, креативним, ініціативним, мати хороший багаж знань. А почерпнути певні знання можливо завдяки участі в органах учнівського самоврядування. Щоб це довести, головою учнівської ради «Лідер» О. О. Загурою було організовано та проведено конференцію «Учнівська рада: з новими силами до нових ідей».

Олександра познайомила присутніх з результатами роботи органів учнівського самоврядування за минулий навчальний рік.

Було обговорено перспективи роботи органів учнівського самоврядування на новий навчальний рік; визначено мету, завдання, пріоритетні напрями діяльності учнівського самоврядування виходячи з його структури; виявлено та сформовано актив – ядро учнівської ради «Лідер».

1 2 3 4

Газета учнівської ради Лідер

Реклама учнівського самоврядування

Презентація самоврядування