м/о вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 Засідання методичного об’єднання

На ІІ засіданні м.о. вчителів суспільно – гуманітарного циклу головна увага зверталася на підвищення зацікавленості та мотивації учнів на уроці через використання інтерактивних технологій.

З цією метою був обговорений педагогічний досвід О. Пометун, Л. Пироженко, Г. Передрій.

Теоретична частина почалася з виступів – повідомлень, де вчителі поділилися своїм досвідом щодо мотивації навчальної діяльності шляхом використання творчих завдань, інтерактивних технологій.

Відвідали урок вчителя історії Діжурко О.А., яка показала на уроці використання активних методів навчання, які активізують мотивацію учнів до навчання та їх пізнавальну діяльність.

Підсумком стала розробка пам’яток для учнів і вчителів.

xfza5OyJUaA hC9ZdQ1ZLe8P_TrG71CD2g

Методичне об’єднання вчителів суспільно- гуманітарного циклу в новому 2015-2016 н.р. буде працювати над такою проблемою: « Шляхи формування позитивної мотивації навчально- пізнавальної діяльності учнів». Вчителі на першому засіданні, темою якого є «Організація навчально- виховного процесу з предметів суспільно-гуманітарного циклу» знайомляться з нормативними документами, які регулюють навчання в новому навчальному році. Обговорюють план роботи МО на 2015-2016 н.р., Концепцію національно- патріотичного виховання школярів, нові програми для 7 класу.

План роботи методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу

 Склад членів методичного об’єднання

 1.Луцук Марія Миколаївна –вчитель зарубіжної літератури

 Освіта- вища,

 Стаж –33 роки,

 Кваліфікаційна категорія- вища,

 Педагогічне звання – старший вчитель,

 Рік народження – 1959

Тема по самоосвіті: « Ігрові технології на уроках зарубіжної літератури як засіб формування комунікаційних компетенцій школярів»

Форма узагальнення- показовий урок.

2.Богельська Галина Григорівна – вчитель української     мови та літератури

 Освіта – вища,

Стаж-  34 роки,

Кваліфікаційна категорія- вища,

Педагогічне звання – старший вчитель,

Рік народження – 1990

Тема по самоосвіті: « Компетентнісний підхід у навчанні української мови»,

Форма узагальнення – друкований посібник.

3.Дерачиць Ірина Миколаївна – вчитель української мови та літератури

Освіта – вища,

Стаж – 21 рік,

Кваліфікаційна категорія – вища,

Педагогічне звання – старший вчитель,

Рік народження – 1976

Тема по самоосвіті:

4.Діжурко Олена Адамівна – вчитель історії та правознавства,

Освіта –вища,

Стаж – 23 роки,

Кваліфікаційна категорія – вища.

Педагогічне звання – старший вчитель,

Рік народження – 1970

Тема по самоосвіті: « Формування просторових компетентностей на уроках історії».

Форма узагальнення – друкований посібник.

5.Мазанович Варвара Валентинівна – вчитель історії, зарубіжної літератури,

Освіта – вища,

Стаж – 19 років,

Кваліфікаційна категорія – вища,

Педагогічне звання – старший вчитель,

Рік народження – 1976,

Тема по самоосвіті: « Формування життєвих компетенцій школярів засобами суспільних предметів».

Форма узагальнення – друкований посібник.

6.Дерачиць Надія Михайлівна – вчитель української мови та літератури,

Освіта – вища,

Стаж –24 роки,

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії,

Рік народження – 1971

Тема по самоосвіті : «Формування ціннісного ставлення до мистецтва на уроках української літератури».

Форма узагальнення – друкований посібник.

7.Цибульська Тамара Віталіївна – вчитель англійської мови,

Освіта – вища,

Стаж – 12 років,

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії,

Рік народження – 1983

Тема по самоосвіті : « Формування мовленнєвих компетентностей учнів на уроках англійської мови».

Форма узагальнення – показовий урок.